sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

huhtikuun henkäisyt

Mua kovin hassuttaa.

Mä uskoisin et hyvässä mielessä.

Tekee mieli piirtää, mutten millään jaksa kaivaa tusseja esille. Yritin täyttää ipodia, mut en pystyny keskittymään senkään vertaa kun aloin etsimään niitä tusseja. Levitin lattialle kaikki kuvat, jotka pitäis saada seinälle. No ne on nyt sit kasoissa tuossa lattialla, meni mielenkiinto siihenki hommaan, koska rupesin täyttää ipodia. Käyn viiden minuutin välein ihmettelemässä jotain keittiössä ja sit palaan takas tähän lattialle. 

Tää kuukausi on ollu ihan ihmeellistä vaiheilemista. Mut jotenki ei ehkä negatiivisessa mielessä. Enää ei tunnu siltä, et olisinkaan eksyksissä. Pitkään siltä tuntuki. Enkä todellakaan muistanu miten vajottavalta se tuntuu. Eksyminen hyvä. Se, et tuntuu että kävelee ihan täysin väärään suuntaan? Ei hyvä. 

Mut en mä kävellytkään väärään suuntaan. Mun tyyli vaan on erilainen, enkä ees itse halunnu sitä myöntää.

Mun lamppu pörisee ihmeellisesti ja oon löytäny illalle täydellisen soundtrackin. 

Vilkuilen jostain syystä puhelinta jatkuvasti vaikken edes odota soittoa haluaisin soittaa mutta en viitsi uskalla halua liikaa pelottaa kaduttaa hävettää jännittää-ää-ääää-ä-ä-ää-ääääää-ä  

Nyt niitä kuvia seinille ja rauha maahan.

Ei kommentteja: